Skip to Content

ПОВІДОМЛЯЄ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

DFS Ukraine logo.pngУ липні до Державного бюджету Київська митниця ДФС забезпечила 3,5 млрд грн.

У липні Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 3,5 млрд. грн., в тому числі:

- до загального фонду – 3,4 млрд. грн.

- до спеціального фонду – 102 млн.грн.

Виконання індикативних показників доходів становить 100,3%  (перевиконання становить 10,7  млн.грн.), в тому числі:

- по загальному фонду –  100% (+0,9  млн.грн.);

- по спеціального фонду – 110,5% (+ 9,7 млн.грн.).

У порівнянні з липнем 2016 року забезпечено зростання надходжень митних податків  на 563,8 млн. грн. (+19%).

Середньоденні надходження митних платежів зросли на 24,7% (зі 135 млн.грн. у липні 2016 року до 168,3 млн.грн. у липні 2017 року).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (38,1%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:

  • «автомобілі легкові» –  сплачено митних податків на загальну суму 933,7  млн. грн. (питома вага сплачених податків – 26,5%);
  • «лікарські засоби» - 139,2 млн. грн. (4,0%);
  • «телефонні апарати» - 102,5 млн. грн.(2,9%);
  •  «трактори» - 86,1 млн. грн.(2,4 %);
  •  «засоби захисту рослин»  – 82,4 млн. грн. (2,3%).

Внаслідок реалізації митницею заходів, спрямованих на  забезпечення максимальних надходжень та залучення наявних резервів, в напрямку контролю за визначенням митної вартості товарів, їх класифікацією та країною походження, додатково у липні 2017 року перераховано до Державного бюджету України митних податків в сумі майже 37 млн.грн., в тому числі за результатами:

коригування митної вартості товарів – 33,4 млн. грн.;

контролю правильності визначення країни походження товарів  – 1,8 млн. грн.

класифікаційної роботи – 1,7 млн. грн.

Платники податків Київщини перерахували до місцевих бюджетів більше 5 млрд.грн.

За січень-липень 2017 року до місцевих скарбниць Київщини надійшло 5,3  млрд. грн. із сумою додаткових надходжень в 1,1 млрд. гривень. Темп росту по відношенню  до фактичного показника за сім місяців 2016 року складає 127%. 

Найзначнішу частину надходжень забезпечено зі сплати податку з доходів фізичних осіб на суму у 3,3 млрд. грн. Це на 40% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року: додатково надійшло 940 млн. грн.

Від плати за землю бюджети області отримали 666 млн грн, що на 20% перевищує минулорічний показник із сумою додаткових коштів у 111 млн грн.

Майже у півтора рази збільшилася сума надходжень зі сплати єдиного податку. Так, на потреби регіону платники Київщини перерахували  719 млн грн. Ця сума на 48% більша за той самий період 2016 року. Додатково місцеві бюджети отримали 234 млн грн. 

У розрізі категорій платників фізичні особи – підприємці за січень-липень 2017 року сплатили 542 млн грн єдиного податку. Темп росту складає 159% у порівнянні з відповідним періодом минулого року із додатковими надходженнями у 200 млн грн.

Єдиного податку з юридичних осіб (ІІІ група) з початку 2017 року сплачено 97 млн грн., що на 10 млн гривень більше за суму, яка надійшла у 2016 році.

Четверта група платників податків – юридичних осіб до місцевого бюджету сплатила 80 млн. грн. єдиного податку. Це у 1,4 рази більше відповідного періоду попереднього року із додатковими надходженнями у 24 млн. гривень.

 Особливості функціонування СМКОР

Головне управління  ДФС у Київській області нагадує платникам податків, що відповідно до вимог пункту 74.2 статті 74 глави 7 розділу II Податкового кодексу України з 1 липня 2017 року функціонує система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - СМКОР). Про це йдеться у листі ДФС України від 27.07.2017 №19915/7/99-99-08-04-01-17.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Критерії) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованим у Мін'юсті 16.06.2017 за № 753/30621.

Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ПН/РК) в ЄРПН здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК цим Критеріям (далі - Моніторинг).

Якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв, реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.

У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) першу квитанцію з повідомленням про зупинення реєстрації такої ПН/РК та виявлені помилки та пропонується надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п.п. «в» п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом № 567, та/або Таблицю даних платника податків (далі - Таблиця), яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

Пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій ПН/РК.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F) 1312601 .

Повідомлення формується окремо по кожній ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН. До Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі РDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мб).

Таблиця даних платника податку подається за формою J(F) 1312301 згідно з додатком до Критеріїв, що відображає специфіку господарської діяльності.

При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).

при поданні Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов'язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.

Електронні формати Повідомлення та додатка до нього розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Підтвердженням про отримання Повідомлення є квитанція про доставку.

Протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу, комісія ДФС приймає та надсилає платнику податку другу квитанцію з повідомленням про результат обробки призупиненої ПН/РК та Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (друга квитанція).

Рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 485, яка набрала чинності 14.07.2017.

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 ПКУ.