Skip to Content

Київське обласне відділення фонду соціального захисту інвалідів інформує

Постановою Кабінету Міністрів України № 70 від 31.01.2007 року затверджено Порядок реєстрації та подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, в яких за основним місцем роботи працює вісім і більше осіб, звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів відділенням Фонду соціального захисту інвалідів.

У відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України № 70 від 31.01.2007 року роботодавці реєструються у відділеннях Фонду за місцем їх державної реєстрації як юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців.

Для реєстрації роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) відділенню Фонду відповідну заяву за формою, що затверджується Мінпраці (Форма № 1).

Новостворені роботодавці та підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, що використовують найману працю, в яких кількість працюючих, для яких місце роботи є основним, збільшилася до восьми і більше осіб, реєструються у відділенні Фонду до 1 лютого року, що настає за роком створення або збільшення кількості працюючих.

Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані , за формою, затверджено Мінпраці (Формою 10 -ПІ).

Просимо направити заяви про реєстрацію та звіт за формою 10-ПІ на адресу Київського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів: 04050, м. Київ, вул. Глибочинська, 72 каб. 409.

Довідки тел. 044-425-50-14, 044-425-81-23.